Termeni și condiții

Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.aviclima.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania S.R.L. GR HARO GROUP prin intermediul site-ului.

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții-lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

1. DISPOZIȚII GENERALE 

Acest site este deținut de S.R.L. GR HARO GROUP. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Cumpărătorul  acceptă Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor  care sunt bazați pe legislația RM (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni și Condiții propuse de către S.R.L. GR HARO GROUP, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.

2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea site-ului www.aviclima.md, sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.

Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.

 3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII

Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata. 

Plata online se face în condiții de siguranța maximă folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.

Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.

Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.

Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.

Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:

  • Numărul cardului (16 cifre)
  • Data expirării (luna și anul)
  • Codul CVC sau CVV (3 cifre)
  • Numele și prenumele de pe cardul de plată

În cazul în care valută cardului diferă de valută tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.

4. LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILOR

După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare. 

Livrarea în raza mun. Chișinău se efectuează în timp de 1-4 zile de la confirmarea a comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 9:00  până la ora 21:00  și este gratuită pentru comenzi de minim  600 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 50 MDL (care va fi inclusă în sumă totală a tranzacției/comenzii).

Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 1-7 zile, de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 9:00 până la ora 21:00  și este contra plata. Pentru comenzi în afara orașului Chișinău livrarea se achită livrarea 70-90 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).

În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.

Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile, perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc).

Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.

Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare. Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.

La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.

5. DREPTUL LA RETUR  

Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura.

Articolele Personalizate nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu  Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).

  • Contactele companiei in caz de retur: +373 68 100 101
  • Termenul de procesare a cererii de retur: 14 zile
  • Condiții ce stau la baza refuzării returului: în cazul în care produsul nu este însoțit de bon fiscal
  • În cazul în care produsul prezintă urme de deteriorare sau folosire

6. DATE DE CONTACT

  • Denumirea juridica a companiei: S.R.L. GR HARO GROUP
  • IDNO: 1023600003973
  • Adresa juridica: mun. Chişinău, sec. Ciocana, str. Uzinelor, 133
  • Telefon de contact: + 373 68 100 101 
  • Email de contact: online@aviclima.md